Friday, January 11, 2013

Neden bir blog?

İki sene kadar önce Amerika'nın güzel bir kentinden Ankara'ya taşınmayı düşündüğümü söylediğimde bir arkadaş donup kalmış sadece "ama neden Ankara" diyebilmişti. Doğruyu söylemek gerekirse Ankara hakkında pek de fazla bilgisi olmayan oldukça naif bir İstanbullu olarak bu tepkiyi oldukça yadırgamıştım. Benim gözümde canlanan kent hayatından uzak kalmayacağım, sanat etkinliklerini takip edebileceğim, bol bol kitapçı gezebileceğim, çocuklarla parklara gidebileceğim bir başkentti. Dolayısıyla karlı bir kış günü Ankara'ya varıp iki küçük çocukla evde iki hafta mahzur kalınca internetten şehirle ilgili bulabildiklerimi derlemeye başladım ve anladım ki Türkiye'de bilgi kulaktan kulağa yayılıyor. Ve de havalar ısınıp da iki çocukla yola koyulduğumda aslında başkalarıyla paylaşabileceğim birçok mekan olduğunu fark ettim. Sizin de Ankara veya başka yerlerde gezip beğendiğiniz çocuklarla rahat gidip oynayabildiğiniz yerler varsa lütfen bana ulaşın.

No comments:

Post a Comment